Fakülte Yönetimimiz, araştırma görevlisi, Dr. Öğr. Üyesi ve Ana Bilim Dalı Başkanı olarak Fakültemize önemli katkılarda bulunan ve kısa süre önce Gaziantep Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde göreve başlayan Dr. Semih Bekçi hocamızı ziyaret etti.
Ziyarette hocamıza Fakültemize sunduğu değerli katkılar dolayısıyla teşekkür edilmiş, yeni görev yerindeki akademik çalışmalarında ve idari görevlerinde muvaffakiyet temennilerinde bulunulmuştur.
Eşsiz ev sahipliği, samimi misafirperverliği ve hoş sohbeti dolayısıyla hocamıza teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz.